תמיכה טכנית

צוות התמיכה והשירות המקצועי של קרדיט גארד ישמח לסייע לכם בתהליך ההקמה ובפעילות השוטפת.

צוותי השירות והתמיכה של החברה נותנים מענה לכל תחומי הפעילות וכוללים:

  • צוות אינטגרציה לסיוע ללקוחות בתהליך התחברות לפני עלייה לאוויר.
  • צוות תמיכה במוצרי פתרונות סליקה.
  • צוות תמיכה במוצרי התאמות כרטיסי אשראי ופקודות יומן.

 

על מנת לספק מענה מהיר ומקצועי ככל הניתן פתחנו את מערכת קריאות השירות (CRM) ללקוחותינו.

לפניות לצוות התמיכה ולצוות האינטגרציה יש לפתוח פנייה באתר השירות שלנו:

לחץ כאן: לפתיחת קריאת שירות קרדיט גארד 

המערכת מאפשרת לפתוח ולעקוב אחר הקריאות באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי.

בין השאר, המערכת מאפשרת לבצע את הפעולות הבאות:

  • פתיחת קריאת שירות וקבלת מספר קריאה אוטומטי.
  • צפייה בסטטוס קריאות פתוחות.
  • קבלת E-mail אוטומטי בכל פתיחה/סגירה ועדכון קריאה.

 

במידה ואין לכם  פרטי התחברות לאתר השירות, ניתן לפנות  טלפונית לצוות התמיכה והשירות ולקבלם.

דרכי ההתקשרות:

  • מחלקת תמיכה ושירות: 03-7370703 שלוחה 1
  • מחלקת התאמות:  03-7370703 שלוחה 2
  • מחלקת אינטגרציה: 03-7370782

 

שעות פעילות:

  • מחלקת תמיכה ושירות: ימים א'-ה': 08:30 – 17:30
  • מחלקת התאמות: ימים א'-ה': 08:00 – 16:00
  • מחלקת אינטגרציה: ימים א'-ה': 08:00 – 16:00

פשוט לסלוק בטוח