הקמת חנות וירטואלית
שירותי הסליקה באינטרנט של קרדיט גארד נותנים מענה מושלם לסליקת כרטיסי אשראי בחנויות מקוונות ומערכת הסליקה שלנו מוטמעת באלפי חנויות וירטואליות הפועלות ברשת.
כיצד מקימים חנות וירטואלית, למה צריך לשים לב?
לפניכם מאמר אורח של "קונימבו" – מערכת ניהול מקצועית לחנויות וירטואליות.
חמישה צעדים בדרך להקמת חנות וירטואלית
לכאורה, בעידן האינטרנט הקמת חנות וירטואלית נראית דבר פשוט עבור מי שאינו בקיא בכך במידה והנכם מעוניינים להקים חנות עבור בית העסק שלכם יש להביא בחשבון מספר פרמטרים- החל מהעיצוב של החנות ועד למתן תמיכה טכנית עבור קהל הלקוחות.
מודל החנות: אם העסק שלכם עוסק בפתרונות אבטחה של כרטיסי אשראי, הרי יש צורך לבחון את המודל לפיו תתנהל החנות. מה הכוונה? בעת החלטה על הקמת חנות וירטואלית יש לבחון
האם החנות תתבסס על מודל שכירות או דווקא מודל רכישה.
לפי מודל שכירות, הלקוח הוא זה שמקבל את הגישה לניהול החנות המבוססת על תשלום חודשי- משמעות הדבר היא שאם ירצה ביום מן הימים לעבור לשיטת ניהול אחרת ייאלץ להתחיל את ההליך מההתחלה. לעומת זאת, מודל הרכישה מתבסס על בנייה של קוד אתר מההתחלה- פירוש הדבר הוא שהבעלות נמצאת אצל הלקוח כבר מהרגע הראשון והוא מקבל גישה לכל הקבצים.
עיצוב החנות: בעת הקמת חנות וירטואלית יש להביא בחשבון גם את עניין העיצוב. בדומה לכל חנות, גם בבואנו לעצב חנות העוסקת במתן פתרונות אבטחה לכרטיסי אשראי חשוב מאד ללכוד את עיניהם של הלקוחות הנכנסים לאתר. אחרי הכל, היום ישנם לא מעט חברות העוסקות בתחום ועל מנת ליהנות מפופולריות יש לחשוב על דרכים למשוך את הקהל.מכאן כדי להקדיש מחשבה לנושא ולהחליט על עיצוב מסוים. זכרו! עיצוב אישי עולה לא מעט אבל הוא מעניק לחנות את האופי הייחודי לה. יחד עם זאת, אנשים נכנסים לראות את המוצר ולכן כדאי לשמור על עיצוב אחיד המאפשר לראות את המוצרים ואת אופן הקנייה.
חשיבות התמיכה: הקמת חנות וירטואלית מצריכה את הבעלים לחשוב גם על נושא התמיכה. בדיוק כפי שבעת ניהול חנות רגילה אנו מעסיקים אנשי מקצוע שיודעים לתקן בעיות שונות בחנות, כך גם בעת הקמה של חנות וירטואלית חשוב מאד לבחור אנשי מקצוע העוסקים בתמיכה טכנית אשר יש ביכולתם לסייע בעת תקלה.
אמצעי תשלום: על מנת לאפשר קבלה של כרטיסי אשראי באתר, יש צורך להתקשר עם חברת כרטיסי אשראי ועם חברה המספקת שרותי סליקה, התומכת בתקן האבטחה PCI, על מנת להבטיח את פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותיכם.
אסטרטגיה שיווקית: בעת הקמת חנות וירטואלית ,אי אפשר שלא להזכיר את עניין השיווק. בדומה לחנות רגילה, גם בעת הקמה של חנות באינטרנט חשוב מאד לא להזניח את הנושא. היום ישנן לא מעט דרכים באמצעותן ניתן לקדם את החנות החל מפעילות שונה ברשתות החברתיות ועד להוספה של קטלוג באתר לצורך השוואת מחירים. קידום החנות באמצעים השונים יתרום להגדלה של מעגל הלקוחות ויתרום לפיתוח של החנות.מכאן בניית אסטרטגיה שיווקית היא פעולה שיש להשקיע בה.