3DSecure

חדש 3DS – עסקאות בטוחות באינטרנט

 

חשופים להכחשות עסקה ?

מאבדים סחורה בעסקאות מרמה ?

נוצרו לכם נזקים תדמיתיים כתוצאה מתרמיות והכחשות ?

במיוחד עבור מקרים אלו, אנו מציעים את שירות ה 3DSecure

מהו שירות 3DSecure וכיצד מיישמים אותו ?

3DSecure הינו מנגנון "אימות חזק" לעסקאות בכרטיס חסר.

המנגנון מאפשר למנפיק לוודא שמחזיק הכרטיס, הוא זה שמבצע את העסקה, באמצעות מנגנון של הקלדת סיסמה חד פעמית, אשר מחזיק הכרטיס מקבל ב – SMS לטלפון הנייד שלו ומתבקש להזין בדף של מנפיק הכרטיס שלו.

תהליך מימוש עסקה המערבת תהליך זיהוי מבוסס 3DSecure הינו כדלהלן:

  • לאחר מילוי עגלת הקניות עובר מחזיק הכרטיס לביצוע התשלום.
  • בעת ביצוע התשלום מזין מחזיק הכרטיס את פרטי כרטיס האשראי, תוקף ופרטים נוספים, אם וככל שנדרש (CVV וכו').
  • עסקה שהוגדרה על ידי בית העסק ו/או הסולק כעסקה המחייבת אימות באמצעות 3DS, תועבר דרך שרת אימות בינלאומי, למנפיק הכרטיס שיבצע שתי פעולות במקביל:

 

  • 1. "יקפיץ" דף הזנת הסיסמה שלו (של המנפיק – זאת אומרת אם הכרטיס הונפק על ידי ברקליס באנגליה, הדף שיופיע הוא של ברקליס)
  • 2.  מחזיק הכרטיס יקבל לנייד שלו SMS הכולל סיסמה, אותה הוא מתבקש להזין בדף המנפיק (השדה המסומן בעיגול אדום בדוגמא להלן:

 

לאחר הזנת הסיסמה יוחזר חיווי לשרת הסליקה (Payment Gateway), המורכב ממספר פרמטרים.

פרמטרים אלו נקלטים בטבלת החלטה שמוגדרת על ידי הסמכות הבינלאומית ושעל בסיסה תתקבל תשובה אם קיימת הסטת אחריות או לא.

 דגשים לידיעה כללית:

1. השירות ניתן היום רק לכרטיסים מסוג ויזה ומסטרקארד (לא לדיינרס, אמריקן אקספרס או ישראכרט מקומי). במקרה של מסטרקארד, נדרשת גם הרשמה אצל הסולק הישראלי. בגירסה החדשה במחצית השנייה של 2020 תיכלל גם תמיכה בכרטיסי אמריקן אקספרס.

2. התמיכה הטכנית בשירות שלנו ניתנת גם לעסקאות מקומיות וגם לעסקאות תייר.

3. הפתרון אפשרי ליישום בעת פתיחת דף תשלום, על כל עסקה בנפרד. כלומר בית עסק שרגיל לעבוד מול לקוחות קבועים שנרשמו פעם אחת ולא מכניסים שוב את פרטי הכרטיס, יצטרך לפתוח להם דף לתשלום מלא עם הזנת הפרטים בכל פעם שירצה להפעיל את השירות.

 עיקרי תהליך ההצטרפות:

1. בקשה להצטרפות לשירות

2. רישום בית העסק לשירות בחברות האשראי ובמפעיל הבינלאומי – באחריות קרדיטגארד

3. בדיקות והקמה בייצור